حمایت ‌۳ هزار میلیاردی ‌از ۴۹ شرکت فناور در آذربایجان‌غربی

شناسهٔ خبر: 03B7BFEE -
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته، ۴۹ شرکت فناور و دانش بنیان در سطح استان از حمایت نزدیک به ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق پژوهش و فناوری ‌بهره‌مند شدند.

به گزارش هاناخبر ، جواد نوری‌نیا صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: 95 واحد فناور در آذربایجان‌غربی فعالیت داشتند که این تعداد با حمایت‌های انجام شده به 154 شرکت رسیده است.
وی افزود: این شرکت‌های در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند و با نگاه دانش بنیانی و فناور نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کنند.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی‌ عنوان کرد: حدود یک هزار نفر فناور، تحصیل‌کرده و دانش آموخته در پارک علم و فناوری استان مشغول فعالیت هستند.
وی با اشاره به اجرای طرح دستیار فناور‌ ادامه داد: در قالب این طرح، 23 دانشجو مورد حمایت قرار گرفتند که میزان حمایت به مبلغ 3 میلیارد ریال می‌رسد.
نوری‌نیا ابراز داشت: 49 شرکت نیز از حمایت‌ای مالی این پارک بهره‌مند شدند که میزان حمایت‌ها به مبلغ 2 هزار و 875 میلیارد ریال است.
وی در پایان با اشاره به حمایت از ایده‌پردازی‌های نوین در عرصه‌های مختلف علمی، گفت: کمک رسانه‌ها برای رسیدن به نقطه عطف فعالیت‌های علمی نیاز است و امیدواریم در این مسیر نسبت به همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران شاهد استقبال باشیم.

​​​​​​​

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 5 =